השירותים שלנו:

קליפים ווידאו

מצגות ותמונות

צילום וצלמים

אחרים: סרטוני תדמית, הוקרה, זיכרון, פרישה

הפקת אירועים

קליפ לבר מצווה

מצגת ליום הולדת

ימי צילום, צלמים וצילום אירועים וקליפים

סיום בית ספר פגישת מחזור

הפקת אירועים

קליפ לחתונה


מצגת לילדים

סרטי טיולים
קליפ לבת מצווה מצגת לחתונה סרט תיעודי דוקומנטרי
קליפ יום הולדת מצגת לבר מצווה קליפ חיים שכאלה
קליפ זיכרון מצגת לבת מצווה סרטי זיכרון
מצגות לאירועים סרטי פרישה
סרטי ימי נישואין
סרטי תדמית וסרטי תדמית עיסקיים
קליפים לכל אירוע

מצאתם? התעניינתם? צרו איתנו קשר: 054-4753333


האיכות שלנו – חברות לעיצוב סרטי לחברות מצחיקים בדרום
פה בסירטון יש לכם אפשרות לקבל את המוצר שאתם רוצים באיכות הכי גבוה. הצוות שיש לנו איכותי ויודע לייצר מוצרים מקצועיים, אפשר לגלוש בסרגל קישורים שלמעלה ולראות את כל השירותים של הצוות שלנו, להיסתכל ולהשאיר הודעה. הסוגיה הכי קריטית היא איך מוצאים איש מקצוע טוב לשירות שאנחנו רוצים, ובשביל למצוא חברה מקצועית חשוב לברר בכמה מקומות, קריטי להיסתכל על דברים דומים, ולהביא איתכם רעיון, ברור שהצוות שברשותינו מעדיף ללוות אתכם מהשלב הראשון ועד שנסיים וליצור יחד את המצגת.

אם התעניינתים בחברות לעיצוב סרטי לחברות מצחיקים בדרום הינכם במקום הנכון. לצוות שלנו יש מקצועיות בכמות עצומה של פיתרונות, כך למשל – עריכת מצגות, סירטון, וצילומם. מה מיוחד באולפני קרן מסטוב? התשובה זה שנות הוותק שלנו, יש לנו הרבה וותק בהרבה עבודות, וכאשר עורכים עבודה בצורה איכותית זה יוצא ברמה גבוהה.

רוצים דוגמא?
יש מגוון רחב של דפים עם הרבה דוגמאות למענכם. יש לכם אפשרות לקבל רעיונותלמצגת שלכם משם, ואפשר לצפות.

אנו בעלי יכולת לעזור לכם ולהתאים לכם משהו יפהפה ומתאים בשבילכם לכל מטרה, העלאנו לאתר שלנו כמה המחשות של קליפים ומצגות. בא לכם לשמוע טיפים? התקשרו אלינו, התקשרו 054-4753333 הצוות שלנו יהנה לעזור לכם, לכוון אתכם, ולספק לכם רעיונות ודוגמאות בשביל כל מה שאתם רוצים. חוץ מזה, הצוות שלנו תמיד זמינים לכם בטלפון בשביל כל דבר שתזדקקו לו. צוות מסטוב מעניקים שירות לקוחות גם לאחר שסיימנו לערוך עבורכם את הקליפ שלכם.

איך בונים חברות לעיצוב סרטי לחברות מצחיקים בדרום – מדהים
צוות קרן מסטוב יודע ליצור למענכם את התוצר שהינכם רוצים, אנחנו מומחים בעריכה של מצגות ודברים אחרים. בשביל לבנות את העבודה בדרך איכותית קריטי להכיר 3 דברים חשובים. הנושא הראשון זהו הרעיון, לאחר שגיבשנו את הנושא ניתן להמשיך. בשלב השני מומלץ להלחליט איזה תקציב נוכל להשקיע, אם החלטנו להשקיע מעל חמש מאות ש”ח או שלא, דבר זה בהחלט ישפיע על מקצועיות התוצאה.

בשלב הבא, בכרחי לקבל החלטה על סוג תוצר שלנו, למשל האם יש לנו רצון להרשים או לשמח? לכל מוצר יתאים דבר שונה, בחתונה נרצה לרגש ובקליפ תדמית נרצה לעשות משהו חד. איך אל אדם מגבש הרעיון המיוחד שהכי מומלץ לו? אתם יכולים ליצור איתנו קשר ונהיה שמחים לתמוך בכם בכל דבר שתזדקקו. יש לנו קליפים של כל הסוגים, צוות מסטוב מלווים אתכם כל הזמן, ויש ברשותינו מגוון רחב של מוצרים שתוכלו לקבל משם השראה. אם אתם מעוניינים להכיר אותנו טיפה יותר אתם יכולים לקרוא עלינו בעמוד האודות שבאתר, משרדינו הינם בהרצליה.

סרטונים לרשתות חברתיות

סרטוני תדמית לרשתות חברתיות כנראה שאין היום אדם שלא שמע על הכוח האדיר של הוידאו ברשתות החברתיות. לפי כל הנתונים והסטטיסטיקות, רוב האנשים גולשים היום

מידע נוסף »

צילומי בוק

היום לא חייבים להיות סופר מודל בשביל להצטלם בצורה מקצועית. צילומי בוק הם בעצם מתנה אישית של המצולם לעצמו או ממשפחתו, שמבטאים את הרצון שלנו

מידע נוסף »

צילום וידאו

צילום וידאו צילומי סטילס מתעדים רגעים נקודתיים, שהם זיכרון חשוב בפני עצמו. צילומי וידיאו הם עשירים, יש בהם צבע, רגשות, מילים וגם מוזיקה, וביחד נוצרת

מידע נוסף »