השירותים שלנו:

קליפים ווידאו

מצגות ותמונות

צילום וצלמים

אחרים: סרטוני תדמית, הוקרה, זיכרון, פרישה

הפקת אירועים

קליפ לבר מצווה

מצגת ליום הולדת

ימי צילום, צלמים וצילום אירועים וקליפים

סיום בית ספר פגישת מחזור

הפקת אירועים

קליפ לחתונה


מצגת לילדים

סרטי טיולים
קליפ לבת מצווה מצגת לחתונה סרט תיעודי דוקומנטרי
קליפ יום הולדת מצגת לבר מצווה קליפ חיים שכאלה
קליפ זיכרון מצגת לבת מצווה סרטי זיכרון
מצגות לאירועים סרטי פרישה
סרטי ימי נישואין
סרטי תדמית וסרטי תדמית עיסקיים
קליפים לכל אירוע

מצאתם? התעניינתם? צרו איתנו קשר: 054-4753333


האיכות שלנו – חברות לעריכת | עורכי בוק
כאן בחברה שלנו אתם יכולים להנות מהמוצר שאתם רוצים ברמה הכי איכותית. הצוות שאצלינו בעל ניסיון ויכול לבנות תוצאות מקצועיות, אפשר לדפדף בתפריט שבתחילת העמוד ולצפות בכלל השירותים שיש לנו, להיתרשם ולדבר איתנו. השאלה הכי מעניינת היא איך מוצאים איש מקצוע טוב לשירות שאנחנו רוצים, ועל מנת למצוא חברה מקצועית יש צורך לברר במקומות הנכונים, צריך לצפות בדברים דומים, ולבוא עם רעיון, ברור שהצוות שלנו יכול להיות אתכם מהשלב הההתחלתי ועד לסיום וליצור ביחד את הסירטון.

במקרה והתעניינתים בחברות לעריכת | עורכי בוק אתם באתר הנכון. לנו יש ניסיון בכמות עצומה של שירותים, כך למשל: בניית קליפים, סירטונים, וצילומם. אם שאלתם מה שונה בsirton? תשובתנו זה הניסיון, יש לנו כמות עצומה של ניסיון במגוון רחב שירותים, וכשעורכים משהו בצורה מקצועית נקבל מוצר ברמה גבוה.

התעניינתם בדוגמאות? חברות לעריכת
תוכלו לראות כמות עצומה של עמודים עם הרבה המחשות שתוכלו לראות. אפשר לקבל השראהלצילום שלכם משם, ואפשר לצפות.

אנחנו יודעים לסייע לכם ולערוך עבורכם קליפ מיוחד ושיתאים בשבילכם לכל מטרה, יש לנו מגוון המחשות של עבודות ו עורכי בוק . רוצים לשמוע עצות מקצועיות? התקשרו אלינו, התקשרו 054-4753333 הצוות שלנו יהנה לסייע לכם, להכווין אתכם, ולספק לכם רעיונות עבור כל מה שאתם מחפשים. חוץ מזה, אנו באופן קבוע נמצאים באימייל בשביל כל דבר שתזדקקו לו. אנו מעניקים שירות אפילו אחרי שגמרנו לערוך למענכם את הקליפ שלכם.

איך בונים חברות לעריכת | עורכי בוק – יפהפה
צוות מסטוב מבין איך לערוך למענכם את מה שהינכם שואפים לקבל, אנחנו מקצועיים ביצירה של קליפים ושירותים נוספים. כדי לבנות את המוצר בדרך איכותית חובה לקחת בחשבון 3 נושאים עיקריים. הנושא הראשון הוא הרעיון, אחרי שיש לנו רעיון ניתן להמשיך. בשלב השני עדיף להלחליט איזה תקציב עומד לרשותינו, במידה ונחשוב להשקיע מעל 900 שקל או שלא, דבר זה כן ישפיע על רמת העבודה שנקבל.

בשלב השלישי קריטי לקבל החלטה על הצורה של תוצר שלנו, כדוגמא האם אנו רוצים לרגש או לשמח? עבור כל מוצר יתאים משהו אחר, בחתונה חשוב לשמח ובקליפ תדמית אנו רוצים להיות פורמאליים. באיזו צורה אל אדם בוחר את הרעיון המיוחד אשר הכי מתאים בשבילו? תוכלו ליצור איתנו קשר ונהיה שמחים לתמוך בכם לגבי כל דבר שאתם רוצים. יש לנו סירטונים מגוונים, אנו תומכים בכם לאורך כל הזמן, ויש לנו כמות עצומה של מוצרים שתוכלו לקחת מהם רעיונות. במידה ואתם מעוניינים לדעת עלינו טיפה יותר יש לכם אופציה לצפות בעמוד האודות שבאתר, המשרדים שלנו נמצאים בהרצליה.

סרטונים לרשתות חברתיות

סרטוני תדמית לרשתות חברתיות כנראה שאין היום אדם שלא שמע על הכוח האדיר של הוידאו ברשתות החברתיות. לפי כל הנתונים והסטטיסטיקות, רוב האנשים גולשים היום

מידע נוסף »

צילומי בוק

היום לא חייבים להיות סופר מודל בשביל להצטלם בצורה מקצועית. צילומי בוק הם בעצם מתנה אישית של המצולם לעצמו או ממשפחתו, שמבטאים את הרצון שלנו

מידע נוסף »

צילום וידאו

צילום וידאו צילומי סטילס מתעדים רגעים נקודתיים, שהם זיכרון חשוב בפני עצמו. צילומי וידיאו הם עשירים, יש בהם צבע, רגשות, מילים וגם מוזיקה, וביחד נוצרת

מידע נוסף »