השירותים שלנו:

קליפים ווידאו

מצגות ותמונות

צילום וצלמים

אחרים: סרטוני תדמית, הוקרה, זיכרון, פרישה

הפקת אירועים

קליפ לבר מצווה

מצגת ליום הולדת

ימי צילום, צלמים וצילום אירועים וקליפים

סיום בית ספר פגישת מחזור

הפקת אירועים

קליפ לחתונה


מצגת לילדים

סרטי טיולים
קליפ לבת מצווה מצגת לחתונה סרט תיעודי דוקומנטרי
קליפ יום הולדת מצגת לבר מצווה קליפ חיים שכאלה
קליפ זיכרון מצגת לבת מצווה סרטי זיכרון
מצגות לאירועים סרטי פרישה
סרטי ימי נישואין
סרטי תדמית וסרטי תדמית עיסקיים
קליפים לכל אירוע

מצאתם? התעניינתם? צרו איתנו קשר: 054-4753333


השירות שלכם – רעיונות לעיצוב בוק
כאן באולפני קרן מסטוב אתם יכולים לקבל את ההזמנה שאתם רוצים ברמת הגימור הכי גבוה. הצוות שיש לנו מקצועי ויש לו את היכולת להפיק תוצאות מרשימות, יש באפשרותכם לחפש בבר הקישורים שלמעלה ולבחון את מגוון הפיתרונות שיש לנו, להיתרשם ולהשאיר הודעה. הסוגיה הכי חשובה היא כיצד מחפשים איש מקצוע טוב בתחום הזה, ועל מנת למצוא מקצוען יש צורך לחפש במקומות הנכונים, יש להיסתכל על דברים דומים, ולהביא איתכם רעיון, ברור שהצוות שלנו מעדיף להדריך אתכם מהרגע הראשון ועד לסוף וליצור יחד את הסירטון.

במקרה ורציתם מידע לגבי רעיונות לעיצוב בוק הגעתם לאתר הנכון. אנחנו בעלי ידע בהרבה שירותים, כך למשל – עריכת מצגות, קטעי וידאו, וצילום. שואלים מה שונה באולפני קרן מסטוב? התשובה היא שנות הניסיון שלנו, אנחנו בעלי הרבה וותק בהמון סגנונות, וכשבונים מוצר בצורה איכותית זה באיכות טובה.

חיפשתם דוגמאות?
הקמנו מגוון עצום של דפים עם הרבה דוגמאות בשבילכם. יש לכם אפשרות לקבל השראהלמצגת שלכם משם, ותוכלו להיתבונן.

אנו בעלי יכולת לעזור לכם ולערוך לכם קליפ מדהים ושיתאים לכם לכל תכלית, יצרנו לנו מגוון המחשות של ומצגות. הייתם שמחים לשמוע עצות מקצועיות? חייגו 054-4753333 נשמח לעזור לכם, להכווין אתכם, ולתת לכם דוגמאות ורעיונות עבור כל מה שאתם מחפשים. בנוסף, אנו באופן קבוע נמצאים באימייל עבור כל דבר שתזדקקו לו. צוות מסטוב נותנים עזרה גם אחרי שגמרנו לבנות עבורכם את הקליפ שלכם.

כיצד עורכים רעיונות לעיצוב בוק – ברמה גבוה
צוות מסטוב עם ניסיון להבין איך לבנות עבורכם את מה שאתם מעוניינים, אנו מומחים ביצירה של וידאו ודברים אחרים. על מנת ליצור את העבודה בדרך מקצועית הכרחי להכיר מספר אלמנטים קריטיים. הנושא העיקרי זהו הנושא, אחרי שיש לנו נושא ניתן להמשיך. בשלב השני כדאי להלחליט כמה כסף נרצה להשקיע, אם נחשוב על תקציב של יותר מ- חמש מאות שקל או שלא, דבר זה ללא ספק יכול להשפיע על איכות המוצר.

לאחר מכן מומלץ להחליט לגבי סוג תוצר שלנו, לדוגמא האם נרצה להרשים או להפתיע? לכל מוצר יתאים משהו שונה, בברית מילה מומלץ לשמח ובוידאו תדמית יש עניין להיות פורמאליים. באיזה אופן הלקוח בוחר את הנושא המיוחד שהכי מתאים לו? אתם יכולים ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לסייע לכם בכל דבר שתזדקקו. יש לנו סירטונים מכל הסוגים, אנו תומכים בכם כל הזמן, ויש לנו ניסיון עם המון עבודות ואפשר לשאוב מהם השראה. במידה ואתם רוצים לדעת עלינו קצת יותר יש לכם אפשרות לקרוא עלינו בעמוד האודות שלנו, המשרדים שלנו נמצאים בהרצליה.

סרטונים לרשתות חברתיות

סרטוני תדמית לרשתות חברתיות כנראה שאין היום אדם שלא שמע על הכוח האדיר של הוידאו ברשתות החברתיות. לפי כל הנתונים והסטטיסטיקות, רוב האנשים גולשים היום

מידע נוסף »

צילומי בוק

היום לא חייבים להיות סופר מודל בשביל להצטלם בצורה מקצועית. צילומי בוק הם בעצם מתנה אישית של המצולם לעצמו או ממשפחתו, שמבטאים את הרצון שלנו

מידע נוסף »

צילום וידאו

צילום וידאו צילומי סטילס מתעדים רגעים נקודתיים, שהם זיכרון חשוב בפני עצמו. צילומי וידיאו הם עשירים, יש בהם צבע, רגשות, מילים וגם מוזיקה, וביחד נוצרת

מידע נוסף »